• Groeien doe je samen!

NIEUWS

slider latest news placeholder

WELKOM

De Parkschool is een grote openbare basisschool in het centrum van de mooie Drentse vestingstad Coevorden. Op dit moment gaan er ruim 230 kinderen naar onze school. Ze worden begeleid door een enthousiast onderwijsteam van 26 personeelsleden.

De kernwaarden eigenwaarde, warmte, verwondering, kleurrijk en gedreven zijn erg belangrijk voor onze school. We hebben hoge verwachtingen van onze kinderen en ze worden dan ook met passie uitgedaagd door onze enthousiaste groepsleerkrachten. Daarnaast zijn we ons bewust van de verschillen tussen kinderen maar leveren we heel graag, op een plezierige wijze, onze bijdrage aan de verdere ontwikkeling van al onze kinderen.

DRONE OPNAMES SCHOOL

School in beeld

obs Parkschool | Poppenharelaan 1-3 | 7741 CS Coevorden | 0524 512 567 | info@parkschool.nl